14 Kasım 2013

Ömrümü yedin Cücem :)))

Merhaba Canlar,
Forum etkinliği için örmüş olduğum cücemi beğenilerinize sunuyorum. benim için örmesi basit dikmesi meşakatli oldu. O yüzden ömrümü yedi diyorum. Severek ördüm ve sonuçta beni mutlu etti. Çiçeklerine de ayrıca bayıldım o yüzden aynı renklerde anahtarlık yapmayı düşünüyorum. Henüz dikilmedi çiçekleri ama son hali ne zaman ortaya çıkar belli olmaz. Ben örsem de dikecek birisi olsa çok mutlu olurdum :D Şaşkın meraklı cücemi umarım sizde beğenirsiniz. Sevgiyle kalın...

12 yorum:

  1. çok sevimli şaşkın cücen eline sağlık Evrim ablacım...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Senin bu sabrına hayranım ben...
    Ellerine sağlık, bravo sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım çok örmek istediklerim de oluyor o sabır ama dikme kısmı baya bekledi :D

      Sil
  4. ellerine sağlık hayatım süper olmuş, bence orjinalinden daha da güzel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bernacım sağol tatlım... Orjinalini yok saydın ya ihya oldum canım benim :D

      Sil
  5. ahhhh ne emek yaaa ... valla ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Serra Hanım sevgiler...

      Sil
  6. eline sağlık evrimm çok güzel olmuş cücen zaten şu gurumileir dikme olayı olmasa insanı gurumiden soğutuyo :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim Canancım :) sorma yaaa onada bir çözüm bulmak lazım ama nasıl? dik dik parmaklarım acıyor bazen...

    YanıtlaSil
  8. Sevil yarın burda hafta sonu geldiğinde kesinlikle bundan başlayacam ben tek başıma çol uğraşırım sevgili kuzenim yardım ederse hemencik bitiririz. seninkide çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözün aydın canım yardım eder niye etmesin... yoksa söyle ben ederim ama çiçek böceklerine olur mu... teşekkür ederim Öznurcum :)

      Sil