04 Mart 2014

Bayıldım bayıldım :)

Merhabalar hepinize,
Güzel bir gün geçirmenizi diliyorum. Ben şu sıralar bir yardım etkinliği için oyuncak başladığım için yeni bir şeyler örmedim henüz. İş yoğunluğundan pek bir şey yapamıyordum zaten. O nedenle bugün size çok beğendiğim bir Doll paylaşıyorum. Canım arkadaşım Demet ördü ve ben her zaman olduğu gibi bayıldım bayıldım. Ama haksız mıyım, bakar mısınız tatlılığa. Görünce yiyesim geldi çok tatlı. Umarım işlerimi toparlarsam bende öreceğim bundan bir tane :) Tabi çok benzemiyor benimkiler ama uğraşıyorum ve eskisine göre daha gelişiyor bebişlerim. Baktım olmadı Demet'e makyaja yollarım artık biraz daha onun bebişlerine benzesin diye. Yanaklarının güzelliğine bakın tam ısırmalık :) Sizde daha önce yapmış olduğu diğer harika oyuncakları görmek isterseniz buradan bloğunu ziyaret edebilirsiniz.
Sevgiyle kalın...  

2 yorum:

  1. Canım benim, kıymet verip paylaştığın için çok çok teşekkür ederim..
    Senin bebeişlerin de ayrı güzel oluyor canım, çabucak btir elindekileri ;)

    YanıtlaSil
  2. Biliyorsun büyük hayranınım bebişlerinin balım :) İnşallah bitecek de bende bebiş öreceğim ve başını şişireceğim şurası nasıl oldu bu nasıl oldu diye :D

    YanıtlaSil