12 Ocak 2015

Çekiliş Sonucu

Merhaba sevgili arkadaşlar,
Çekilişim sonuçlandı. Cumartesi yayınlamam gerekiyordu fakat ailem şehir dışından geldiği ve burada az kaldıkları için hafta sonu onlara zaman ayırıyorum. Bu nedenle açıklamak bugüne kaldı.
Üzülerek belirmek zorundayım ki 8 kişiyi çekilişten elemek zorunda kaldım. Çünkü çekilişimin ilk koşulu bloğumu takip etmenizdi. Blog takipte ismi bulunmayan arkadaşları çekilişe dahil edemedim. + hakların gerçekleştirilmesi tamamen sizin isteğinize kalmıştı. Kimseye hak geçmesin diye teker teker hepsini kontrol ettim ve linklerden birinde paylaşım olmadığı için +1 hak yazılmadı.
Çekilişimin kazananı Seher Aydın. İletişim bilgileri için benimle irtibata geçmenizi rica ediyorum. Tebrik ederim. Yeni çekilişlerde görüşmek üzere.
Sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. teşekkürler,sevgiler :)) iletişim adresimi mail ile yolladım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim Seher Hanım,çoook cici bir hediye :)

      Sil
  2. yarın kargonuzu veriyorum Seher hanım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aa 1 numaraya cıkmıs ne super, hayırlı olsun sansınız da daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans eseri öyle oldu gerçekten. Fakat benim ilk çekilişim olduğu için sıra numarası vermeyi unuttum maalesef :(

      Sil
    2. Canım sıra numarası vermene gerek yok,zaten sırayla yazmışsın :) Random bizim yerimize numara veriyor :)))

      Sil
    3. teşekkür ederim müge Ç. :))

      Sil
  4. Evrim Hanım çok teşekkür ederim oğlum geldiğinden beri elinden düşürmedi ayrıca o kadar güzel ve kusursuz ki oğlumdan çok ben sevindim :)) çok değerli benim için el emeği olan her şey. Blogumda da hemen yer verdim :) sevgiler...
    seffafbulutlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. bu yorumunuzu okuyunca bende çok çok mutlu oldum çok teşekkürler Seher hanım güzel günlerde oynasın oğlunuz :))))

    YanıtlaSil