30 Aralık 2013

Yeni yıl hediyelerim :)

Merhabalar,

Yeni yıla 2 gün kala cumartesi elime ulaşan hediyelerimi paylaşmak istedim sizinle :) Çok mutlu oldum yeni hediyelerimi görünce. İlk hediyem Öznur dan. Canım çok teşekkür ederim ellerine, emeğine sağlık bayıldım hepsine :) Baykuş kitap ayracını kullanmaya başladım bile :D Sizde eğer bu güzelliklerden isterseniz Öznur'la iletişime geçebilirsiniz. Yaptığı daha bir sürü güzel şey var. Öznur'un Dünyası nı ziyaret etmeniz yeterli :))

Diğer hediyem de Sevilimden ağzımız tatlansın diye Malatya nın o güzel kayısılarından ve peksimetlerinden yollamış canım. Çok çok teşekkür ederim. Kesene bereket yüreğine sağlık canımmmm :))) Biz afiyetle yiyoruz sizde inşallah Malatya'ya gitme şansınız olursa mutlaka tadın çok güzeller:)
Az kaldı az 2014 yılı hepimize sağlık, mutluluk, huzur, sevgi ve bereket getirsin inşallah. Yeni yıl güzelliklerle dolu olsun!

3 yorum:

  1. Canım benim güle güle sağlıkla kullan inşallah:))) yeni yılda evine şans,bereket,sağlık,huzur ve hayatın tüm güzelliklerini getirsinler:)))) iyi seneler

    YanıtlaSil
  2. 2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım 2014 hepimize güzelliklerle gelsin, tüm dileklerimiz gerçek olsun :)))

    YanıtlaSil