22 Ağustos 2014

Mavişşşşş

Merhaba Arkadaşlar,
Bu sefer çok beğendiğim bir mavi var karşınızda. Bu renkte favorilerim arasında yerini aldı.  Sürümü kolay bir renk. Mavisi de ayrı bir zevk zaten. Yaz geldi nerede farklı renkler var bayılıyorum onları kullanmaya. Bu ojemi de 2 kat sürdüm. Daha önce de yazdığım gibi sürümü ve kuruması gayet çabuk oluyor. Kalıcılığı da baya uzun sürüyor. Bulaşma ve bozluma yapmadan güzel güzel kullandım. Hatta bu ojeyi tatil sırasında sürdüm. O kadar suya girip çıkmaya rağmen baya dayandı. Bunu kullanım sürem diğer ojelere göre kısa oldu ama en ufak bir bozulma olmadı. 2 gün kullandım sadece. Tatil olunca değiştirmek gerek :D

Bu oje de Golden Rose Rıch Color serisinden 62  numaralı oje.Almak isterseniz hiç düşünmeyin bence :)

Görüşene kadar sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder