19 Ağustos 2014

Renklerin güzelliği

Merhaba arkadaşlar,
O kadar sevinçli ve heyecanlıyım ki anlatamam. Bu çantayı bitirmek beni böyle yaptı. Zaten resimlerin çokluğundan da anlayabilirsiniz hevesimi. Renklerini tabi ki Demet'in yapmış olduğu organizerden kopya çektim onunda bilgisi dahilinde. O yüzden renk seçmekle hiç uğraşmadım. Bende olmayan renkleride uydurdum oda çok zor olmadı zaten. Eğer Demet'in organizeri görmek isterseniz burada
Ben bu çantayı çok sevdiğim Deniz'im için ördüğüm için çok severek ördüm. Ben çok beğendim umarım oda beğenir. Kelebek delisi olduğum içinde süslerken daha önce almış olduğum kelebeği de konduruverdim. Siz nasıl buldunuz güzel olmuş mu?
Arka plandaki güller de ofise gelmişti onlarda resimde güzel bir fon oluşturdular. Ah ah kız arkadaşlarda olmasa böyle güzel süprizlerle pek karşılaşmıyoruz maalesef.
Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder